Måndag

Igår hade jag besöksrekord! Yaay! tack alla, ni är så söta!
I natt kunde jag inte somna, vet inte varför. Plus att lilla hjärtat i magen sparkade massor, och det gjorde jätte ont i urinblåsan. Tack för den grabben, haha! Skulle ju åkt in till stan med mamma idag. Men det blir inte av då det har kommit upp ett möte. Så måste på det, så hinner inte vara med idag. Hoppas att de får kul ändå! Hoppas att vi får goda besked där ifrån. Annars vet jag inte vad jag gör om jag ska vara ärlig. Men vill inte vara allt för personlig i bloggen, hoppas att ni förstår det.
Nu ska jag kolla klart på Greys och sedan blir det sjunde himlen sen måste vi åka!
bjuder på en sjukt gammal bild!

Kommentarer
Paulina

ja, men det är ju bra att han är redo :D antar att du med är det haha! men får jag bara fråga, var det planerat eller blev det bara så? :)

2011-11-21 11:42:02
URL: http://paddees.blogg.se/
Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3 Nya tävlingar varje vecka!

SV Ja, jag förstår det =). Vad kul att ni väntar bebbe juuu :). Har ni varit tillsammans länge?

2011-11-21 11:57:58
URL: http://yarp.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!