lycka

Trots att det inte är så jätte bra här hemma, men just nu är jag lycklig, jätte lycklig! Jag har jätte fina vänner trots att jag inte hör av mig så mycket till dom. Tyvärr, jag är jätte dålig på det just nu, eller jag har varit det ganska länge. Men jag är så glad att ni finns kvar där ändå! Min älskade man som alltid ställer upp för mig. Blir lite arg på mig om jag håller på för mycket här hemma. Typ städar och så, för han vet hur ont jag kommer få sen. Så han har städat, tvättat och så där. Jag har bara föllt med ner till tvättstugan och hållt han sällskap där nere. Sen har vi min mamma, hon är jätte snäll mot mig nu! Mattis mamma och pappa är också jätte snälla och hjälpt oss jätte mycket just nu! Det tackar jag så himla mycket för! Ska snart hoppa in i duschen sedan ska jag sova! Så blir sista inlägget för idag!
Så härligt med så många  nya läsare, hoppas att ni stannar och läser min blogg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!