lite nytta

Har gjort lite nytta här hemma, som diskat disken 3 gånger blev det haha! Först innan vi åt, sen efter vi hade ätit. Sen äter jag en gång till senare på kvällen. Har även bakat chockladbollar och kladdkaksmuffins. Så lite har jag gjort idag iaf, blev sugen på att städa nu, men lite sent att börja dammsuga så här sent? haha! Fast grannen tror att vi har dött här uppe då hon aldrig hör oss? Men har lite svårt att tro henne, för när jag får mina cp utryck så borde hon höra hur jag skriker, haha! Men imorgon blir nog bara att ta det lugnt. För nu har jag skit ont i rygg och det spänner vid äggstockarna. Inte så roligt! Har även fått skallebang, yaay! Märks att man inte är alls lika pigg längre, orkar inte göra så mycket om dagarna. Vill gå ut och gå, hänga med till affären och sånt. Men inte än, måste vila upp kroppen först. Hoppas att det går över snart, för jag vill ut och gå. Men så är det väl att vara gravid! Det är olika för alla. Kommer kännas konstigt när han kommer, ingen bebis i magen längre. Tror att jag kommer sakna det om jag ska vara ärlig, för det är rätt så härligt att känna när han är vaken och sparkar, eller när han bara rör sig. Underbara bebis i magen, så älskad alla redan av så många! Längtar så mycket tills han kommer, men ändå lite rädd. Men det är väl normalt att vara när man ska bli mamma första gången?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!