jobbigt!

Börjar bli förskyld som jag har sagt innan, men nu värkar det bara blir värre, kan det inte bara försvinna nu? Är jätte täppt och ont i halsen, känner mig lite febrig? Dessutom är hela veckan full späckad med saker, eller de två sista dagarna i veckan. Imorgon blir det föräldrargrupp hela dagen, fredag först möte med k, sen möte med en sjukgymnast, sen tvättstugan, yaay! Lördag och söndag blir det att slappa, om det inte blir knäck baka på söndag? vi får se! Jag har skapligt ont nu, varit på stan idag igen. Hahah! Så går det när man inte kan sitta inne och glo på tv hela dagarna, det gör en deppig. Men nu är iaf Systers julklapp färdig, skönt! Inget hon sa att hon önska sig, men tror nog att hon kommer tycka om detta, haha! Nu ska jag kolla på Greys, sen sov, natti.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!