i natt

I natt hade jag verkligen jätte ont. Det blev inte bättre av att lilla hjärtat i magen sparkade mot urinblåsan. Vilket gör skit ont det med! Märks verkligen hur hårdare hans sparkar är nu. Inte fått sova så mycket i natt, när jag väl hade somnat så var jag tvungen att gå på toa. Ja, ingen rolig natt. Hoppas att det blir bättre i natt. Tänkte även ta ett bad, för att jag är spänd just ner till. Man späner sig ju när man får ont, varje gång det kom en värk så måste ja hålla i något och krama det och min kropp blir nästan till en boll, späner mig jätte mycket med. Idag ska jag bara ta det lugnt! För imorgon händer det massa med saker, så måste vila upp mig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!