hemma

Är nu hemma efter en hel dag på stan! Först blev det möte med K, sen drog vi och käka på donken. Sen gick vi lite på stan, aj! men men, efter det åkte vi och handla mat, och så där. Inte sovit så mycket i natt och det känns nu kan jag säga. Är verkligen jätte trött! Vill gå och lägga mig och sova,men lite sent att ta en powernap nu. Just nu har även Vincent hika i magen, hela magen skakar, haha! Fortfaranade ont i halsen, och sammandragingar. Kom på att jag ska till barnmorskan på tisdag så ska prata med henne om detta då tänkte, att jag har så ont. Nu ska jag bara ta det lugnt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!