helgen!

Tänkte skriva om helgen som har varit, har inte kunnat sitta så mycket vid datorn, har liksom inte haft tid!
I fredags så hände det inte så där jätte mycket. Förutom på kvällen då jag och Johanna fick ett ryk och åkte till ikea och shoppade lite där. Saker till Vincent. Sen kom vi hem, jag städade lite och så, sen gick jag och la mig. 

I lördags ute vi ut till öob, sen till netonet, vidare till Willys, blev även ett stop på donken, haha! Efter det så blev det spel för killarna och jag satt och kolla på tv. Söndag så vaknade vi ganska sent, gick ganska fort hem till mamma efter jag hade vaknat. Vi skulle baka lussekatter, vilket vi gjorde! Goda blev det, mums! Mammas grannar var uppe och hjälpte oss med! Härligt när det är barn som hjälper till att baka, blir liksom mer julstämning då ju! Men sen kom Fille till mamma, sen gick vi hem till mig. Tog fram lite jul saker, och sedan äta massa lussekatter och dricka julmust! Sen gick Fille hem. jag tittade på tv, Killarna satte sig och spela lite. Och kollade på saker på nätet. Gick och la mig ganska tidigt.

Igår ringde alarmet på mobilen redan kl 8! Armas (Casanoova) skulle med 10 tåget hem. Sen åkte jag och älskling till ikano, köpte lite julklappar. Sen till sjukhustet för jag skulle till en sjukgymnast. Efter det hem, fixade mig, bytte lite kläder. Sen drog jag till centrum mötte upp Fille, sen kom pappa. Fick mina pengar av pappsen. Sen efter det drog jag till Emma, lite tidig dock, men det gjorde inget som tur av! Väl där så träffade jag massa söta bebisar och det var jätte trevligt att var där och träffa andra unga mammor och deras bebisar! Dock var jag den ända som var gravid, men men! Haha! Kom hem vid halv 10typ. Helt slut i hela kroppen! Gick och la mig redan vid halv 11! Sov till typhalv 12! haha! Nej men har varit vaken massa i natt, var även uppe och käka gröt vid 4, gick och la mig vid 5 igen. Sen kanske jag somna vid halv 6, vakna vid 6 kissa och så höll det på. Kissa en gång i timman, haha! Idag blir det att köpa vagn! Yaaay! :D
Bilder på allt jag har köpt(förutom julklappar) kommer upp på bloggen inomkort, har inte tagit nårga bilder än men, ska göra det när vi kommer hem!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!