Haljo

Hejsan alla fina!
Idag kom Johanna över, mys! Sedan åkte vi och käka på pizzan, sen handlade vi mat. Hämtade Armas, sen har vi typ bara spelat tv-spel. Fast nu har Johanna åkt hem, och killarna spelar och jag sitter här. Vet inte vad jag ska hitta på. Imorgon kommer Johanna på besök igen. Vill gå på stan, kanske kan få med henne till stan? Hoppas! Fast vet inte om jag kommer att klara det, haha! Hoppas att jag inte har lika ont då! Dock har jag skit ont i halsen just nu, och te är min bästa vän! Hehe! Funderar på vad man ska göra, vet inte alls. Killarna spelar något tråk spel, så kan inte spela med de heller, suck! Aja, hoppas att ni alla har haft en bra torsdag!
En jätte gammal bild!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!