haha!

Såg ni det älskling skrev igår? haha! Han är så rolig han, tänker inte ta bort det heller! Sitter här och äter frukost, längtar efter snön på passa mycket så att jag drömde att det hade snöat massor! Drömde även om Johanna, hennes pappa hade köpt sig en fru från thiland. Hon älskade att baka, så Johanna var jätte tjock(haha!), fru bara bakade hela tiden. De var tvungen att ha två kylskåp och två frysar så att allt skule få plats? haha, det var en rolig dröm!

Det låter säkert konstigt men jag längtar till att få gå upp kl 6 på morgonen, även om jag kommer vara jätte trött. Men jag längtar, det vara så mysigt att gå upp så tidigt, tända lite ljus, eftersom det kommer vara så mörkt. Bara njuta av bebisen! Jag vill att han kommer idag!
Man kan tro att denna bild är sönder redigerad i photoshop! Men det är orginalet! Älskar bilden massor, så himla fin! Och mitt hår, mitt älskade lång hår, åhh! Nej jag saknar det inte alls, inte det minsta. Hur fan kunde jag vara så dum och klippa bort allt? Tog ju fan 3 år att få så långt!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!