Graven

Imorgon är det ju alla helgona, då man ska åka upp till graven och göra lite fint. Men eftersom jag har min babyshower då så hinner jag inte med det. Inte min mamma heller. Så vi tog det idag istället. Lite skönare eftersom det inte är lika mycket folk och så där. Köpte oss en liggare och ljus. Sen åkte vi upp till graven, min mormors grav. Alltid när jag åker tdit får jag gråten ihalsen, jag kommer inte ens ihåg henne. Det känns skit, jag kommer inte ihåg min mormor. Men jag var ju inte så gammal när hon dog heller, jag var 5 år. Men men, här kommer det lite bilder på hennes grav!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!