Det bästa

Det bästa med att bo nära mamma är att man kan få rester från maten, haha! Idag kom hon med kycklinggryta med potatis, UNDERTBART gott. Inget är så gott som mammas mat, håller ni inte med? Mammas mat är oftast bäst.
Har varit i affären och köpte chokladkakor, mums! Har en kvar av två. Syster och hennes mamma kom förbi en sväng med ny bakta kakor, mums! De kanske kommer imorgon och fikar med. Mys!
För er som inte vet så har jag och min syster inte samma mamma, men hennes mamma är som min extra mamma! Så det är jätte skönt att bo nära alla nära och kära igen! Nu blir det att kolla på lite bebissaker som ska köpas innan han kommer, älskar att göra det, haha! På torsdag kanske Mattis kompis kommer hit från dalarna. Vi får se om han verkligen kommer eller inte, haha! Man vet aldrig med honom. Men det skulle vara kul för Matti!

Jag älskar dig så mycket min hannibunni, <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!