bb-väskan!

Nu är har jag packat klart lillemans väska som ska med till bb. Nu är det bara min väska kvar, men den packar jag senare sen. Nu är allt äntligen klart, eller nästan overallen ska komma först. Bara köpa några saker till, men det tar vi lite senare sen. Blöjor och nappar och så är köpta, två nappar är kokta två är inte det. Men ska nog koka de snart! Man ska koka napparna då de blir rena och fina! Åhh, jag längtar så himla mycket tills han kommer! Tycker att han kan komma snart! Blider på vagn och de andra saker vi har köpt kommer upp ikväll eller imorgon! Bilderna är tagna, men orkar inte lägga in bilderna än, hehe!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!