Babyshower!

Idag så var det babyshower här hemma.
Dagen började med att jag gick upp halv 9. Åt lite frukost och så där. Städa det sista, sen hoppa in i duschen. Sminka mig, sen kom pappa och fille. Fixa håret och så där. Sen pratade vi lite och så där. Sen kom mamma med lite bullar och hallongrottor som hon hade bakat idag! Efter det kom det massa folk. Fick massa fina presnter! Sophia och Tilda trodde jag inte att de skulle komma! Men de kom, vilket betyder så himla mycket! Det värmer i hjärtat om jag ska vara ärlig! Vi fika och så där med. Prata en massa. Sen fick de gissa, när han kommer, hur stor han kommer att vara och längden på honom. Men även hur tjock jag är idag. Närmast var Rasmus, Tildas kille! Kan ni gissa hur tjock jag är idag?
Tänkte bjuda på lite bilder från idag som älsking tog, tänker inte ladda upp alla men några, sen hoppas jag att Thilda och Fia kan skicka sina bilder till mig, hehe!
Tänkte göra lite tidinställda inlägg nu, för annars glömmer jag bort att uppdatera, tänkte skriva ner vad alla gissa på vilket datum han kommer på och så där!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!