16 and pregnant

Har precis tittat på något special avsnitt av ett av mina favvo porgam! haha, kan någon gissa vilket program det är? Svårt att gissa va? xD
Men såg även att det är mammaveckor på MTV, snacka om att jag kommer sitta och glo på MTV hela dagarna nu, haha! Jag tycker att det är väldigt många mammor och pappor som inte är redo i de programen. Vissa borde verkligen inte skaffa barn, de borde ha gjort abort eller valt adoption istället. Är man inte redo så ska man inte behålla det, och tro att det kommer att gå ändå. Visst det kan funka, men ja.
Tänkte visa en bild från förra söndagsnatt, då vi åkte upp till förlossingen. Sen dog kamerna, men en bild fick vi ialla fall! På magen har jag något som kollar hjärtslagen på bebisen och om jag får värkar. Jag äter även en macka jag tog med mig hem ifrån, haha!
Nu ska jag kolla på Jersey Shore, sen sova, natti natti!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!