VC

Mamma ringde och väckte oss 8.20 dags att vakna upp och hoppa du ska vara hos läkaren kl 10.15. Man bah; okej, väcka älskling eftersom han är lite svårväckt, hehe! Sen kunde jag inte äta frukost, hoppa in i duchen och duscha lite. Sedan åkte vi in till Linköping, för jag är ju så glömsk och glömmer jämt att byta vårdcentral. Men men, visade dig att jag har en magatar eller hur det stavas? men iaf så fick jag piller och så där. Jag är lite orolig för nästan allt så därför kan man få det. Ska äta medicin i en månad nu. Så nu blire 3 piller om dagen ist för 2 då. Hehe, men sen blev det en fika på pizzerian. Tog en fralla. Sedan köpte ja en ny småkompids, eftersom jag kände mig duktig efter läkaren, hehe! Sen handlade vi lite mat och grönsaker och så där. Sen åkte vi hem, jag somna i bilen, när vi kom hem gick ja och la mig och sov två timmar, jätta skönt! Mår as illa nu mer, kanske springer till toan snart och spyr lite. USCH!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!