sjukling ;(

Det är typ assynd om mig? mår verkligen jätte illa, även spytt idag. kul i jul liksom. Usch! Jag hatar verkligen att spy! Sen måste man ju dricka massor efter för att få i sig allt man har misst i kroppen, usch! Duscha även i två timmar för att jag inte alls mådde bra, efter det gick ja och la mig en timma, as skönt! Sitter här och dricker lite provia och ska nog ta på mig lite kläder snart xD Sitter med täcke och så där. Orkar inte göra ett skit, blir inget jobb imorgon heller kan jag lova. Får typ ångest av att inte jobba? Haha! Imorgon bitti ska mamma ringa vårdcentralen, hoppas att få tid redan imorgon!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!