Bara för att Josse säger så

Uppdaterar bara för att josse säger så, mår inte alls bra just nu mår as illa. Spytt idag med, kul NOT!
Men annars har allt rullat på, prakteserar ju på krestsboden inne i linköping, jag tycker att det går jätte bra. Hade möte med skolan i måndags och det gick skit bra! Kommer att börja om tvåa eftersom jag har så många ign, så börjar jag med en liten mjukstart. Skönt, ist för att stressa och stressa!
Men som josse sa så har jag nog en liten elefantbebis i magen ( nej jag är inte gravid), hon ska bli gudmor, hihi! Men ska nog sova snart, för jag mår inte alls bra idag. USCH! Mådde bara lite illa efter allt kom upp men efter typ två timmar kom allt tillbaka igen, har fått i mig lite mat och en lite macka. Ni får en ganskany tagen bild, som jag är stolt över, hihi!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!