Tvättat!

Har ju varit duktig idag! Tvättat! haha, älskling tycker att det är så skönt när jag tar han om honom, typ plockar hans ögonbryn eller sminkar honom. Så idag blev det att sminka honom. Jag tycker att det är kul, dock ser han nästan ut som en transa, haha! Ska nog snart hoppa in i duschen om jag orkar. Imorgon kommer jag inte uppdatera något, ingen som vill gästblogga eller? Bara att komnentera, haha! Men iaf, först ska jag till mammi där hon jobbar och äta lite fika sen till psyk. Sen äta lunch med mamma på stan, även gå lite på stan och shoppa lite, haha! Sen blir det väl hem till mamma, sova där. Sen på lördag ska jag leka massor med min syster! Sen ska jag hem.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!