Trötter!

Nu har man kommit hem från stan och bion. Vi åkte tidigit åt åkte hem till mamma. Vi  kissa hos henne, haha! Jag klarar verkligen inte av att gå på offentliga toaletter, jag klarar verkligen inte av det! Så vi åkte hem till mamma och kissa, passade även på att kolla på mammas tattuering, jätte fin! Det står Robin och Emelie på hennes vänster arm eftersom det är närmast hjärta. Så gulligt av henne! Hihi! Men sen åkte vi in till stan och Var där tidigit så passade på att gå lite på hm, hittade en jätte fin tröja och ett vitt basic linne. Ni får se tröjan imorgon. Hihi! Men sen gick vi på bion och filmen var underbar tycker jag! Nu är jag jätte trött men har ingen lust att sova, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!