Kanske dags...

Kanske dags att uppdatera här lite kanske? haha. Jag har haft noll blogglust, så därför jag inte har bloggat. Har spelat lite wow, på min pala. Fick blue protodrake, typ as tur? Men iaf, jag har inte gjort så där jätte mycket. Har bara blivit sjuker. Men snåt är livet va? Sitter just nu och kollar på kattungar, omg GE MIG? jag verkligen saknar att ha en katt. Jag har ju alltid hhaft minst en katt hela mitt liv. Det känns jätte lustigt att inte ha det. Ni kanske förstår? Men matti vill nog med ha en katt, fast han tål de ju inte. Men jag sitter och kollar på katter ändå. Bara för att bli lite kär i de. Vilket jag har lyckats med också, haha! 150 kr för en katt, är inget? men en resa till Umeå kostar lite också, haha! Det är bara att drömma vidare om den saken.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!