Idag :3

Tänkte vara lite snäll och uppdatera. Sitter och gör inte alls mycket. Föröver lite bilder och videor, hoppas på att älskling går med på att jag lägger ut en viss video, inte för att jag tror det men ändå, haha! Den är klokren! Men iaf, idag har vi bara slöat, jag har spelat lite sims 2. Jag lyckades få min sims till en planta? haha! Så det kan gå, hon fick även en bebis haha. Men sen gick vi och la oss somnade i två timmar, inte bra!! För vi ska upp ganska tidgit imorgon för vi ska tvätta, visst låter det kul? haha!  Jag tyckte bjuda lite bilder sen ja ska bara kolla på de och se vilka jag vill lägga upp och så vidare. Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!