Hellos!

Hejsan på er, jag har typ ingen blogglust längre som ni kanske märker? Men men, så är det. Funderar nästan på att ta bort den, men ja vet inte. Kanske bara låta den vara ett bra tag? Sånt som märks, hehe. Just nu sitter jag har, har inte så mycket att göra, kanske ut på en promenix senare kanske? Vet inte får se! I Lördags var först på ikano med en sur bror och en mamma som hade skit ont i ryggen. Sen gick jag hem till syster yster och lekte och myste massor med henne och hennes mamma! Alltid lika kul att träffa de!
För er som undrar har jag en jätte bra kontakt med min systers mamma, känt henne i 10 år nu! Hon vet mycket vad jag har gått igeonom och så där. Hon är helt underbar! Fick dock lite dåliga "nyheter", de är inte nya. Men nya för mig. Inte alls kul att få reda på sånt. Tyvärr vill jag inte säga vad det här här i bloggen för att jag anser att det är för priviat när det kommer till lite promblem med familjen. Men men, nu ska vi ut på en promenad. puss puss på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!