Earth Hour!

Ikväll är det ju Earth Hour mellan 20.30 till 21.30! SLÄCK ALLT, STÄNG AV ALLT!
Igår var vi i norrköping och shoppade lite kläder, fick med mig en tröja till våren/sommaren och två t-shirts. Älsklingen fick med sig två par jeans!
Nu ska vi gå och köpa pizza snart och bara mysa, senare sen ska vi stänga av allt, tända massa ljus och bara mysa, får se om ja orkar ta kort på det jag shoppa... Humm, tror inte att jag orkar det. Förlåt.
Vet att min uppdatering suger just nu, men så är det. Tyvärr. På måndag blire interjuv med stadsmissionen, eller hur det stavas. För jag kanske ska praktesera där, inte helt 100, men typ 80 % iaf. Skönt att få komma ut och göra något nästan varje dag. Hehe.
Men nu ska jag föna håret och ta på mig strumpor så vi kan gå och handla lite gott, puss på er! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!