Dax för uppdatering kanske?

Tänkte att det var dags att man skrev något här. I måndags var jag på ett litet möte med kretsboden, ska jag börja praktesera där, måndagar, onsdagar och fredagar. Hoppas på att det är något att ha med, haha! Men efter det så åkte jag till syster, underbart att få träffa henne igen! Hooon bara älskar att vara med på bild, ser ni det? haha! Men Matti, inte min matti utan Filles mammas matti, haha! Gjorde så att vi alla ville ha godis, haha, så vi gick och köpte lite LITE godis, (ett kilo), haha! Men när vi ståg och plockade träffade jag jossebosse lite, underbart att träffa henne igen! <3
Syster jag älskar dig!<3
Men nu ska jag in till Linköping på lite psyk, sen träffa Tessan en liten stund sedan åker vi till dalarna! Kommer nog hem på måndag, ha det bäst!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!