as trött

Hejsan bloggen!
Igår var jag hela dagen med Tiilda! Underbart att träffa den bruden igen! Vi gick lite på stan, fika. Käka på donken gick mer på stan. Visar upp allt jag har handlat sen när jag orkar ta kort på de;) Men efter stan åkte vi hem till henne, städade hennes och hennes killes gadebro, blev as nice! Sen målade vi naglarna. Hade as mys med andra ord. Hela dagen blev det massor med prat och tjejsnack som varnligt, vi måste ses oftare asså!
En snygg bild på henne;)
plus en bild med mitt rosa underbara hår :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!