Tisdag

Hejsan alla fina läsare :D
Igår jobbade jag, så när jag kom hem så decka ja i soffan, haha! jag var verkligen jätte trött, det är jag idag med, men säg en dag jag är pigg? xD Men på jobbet fick jag iaf träffa barbro, hon är typ som en mormor, jag akn berätta typ vad som har hänt i mitt liv och så där. Hon är så himla underbar så att det inte är sant!
Idag vet jag inte vad som händer, skönt att bara vara med är ju ensam hemma med. Blir nog att kolla på unga mödrar nu ett tag, eller om jag ska diska först vilket är bäst, för kollar jag på webbtv, kommer jag inte därifrån, haha! Men det är nog bäst att jag börjar nu, tar ju nite så läng tid när man väl har börjat, plus att det inte är så farligt mycket heller.
Puss på er!
PS. vi får se när den nya designen kommer, jag vet inte när, vi får se ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!