Hello all!

Hejsan alla glada!
Idag började jag dagen med att gå upp kl 10, sedan äta lite frukost och titta lite på tv, sen fixa sig och sen dra till bussen. Somnade inte för en gång skull! Sedan väl på jobbet, så träffade jag Barbro, hon bah; påmin mig inte om att det är din sista dag idag, vill inte att du ska sluta. Gulligt av henne tycker jag! Sedan jobba lite, sen blev det mat, och prat om allt. Sedan gick vi ner till lagret och där satte Sussie på musik och vi började att dansa och skratta jätte mycket vilket gjorde min dag! Efter det blev det fika och så där. Sen fick jag en jätte fin vit/rosa rosblomma. Som den på bilden, med en jätte fin kruka, blev jätte chockad och jätte glad! Jag trodde verkligen inte att jag skulle få en blomma, sen denna. Åhh! Jätte fin ju! Blev jätte glad! Sedan ringde mamma, och fråga om jag inte kunde komma hem till henne på en liten fika. Det gjorde jag, men jag köpte med mig jordgubbar, det visste hon inte om, hehe! Hon blev glad och gott var det! När vi satt och åt så ringde barnmorskan och sa att jag hade dåligt järnvärde och att jag skulle börja med järnpiller, nu blire 5 piller att äta. haha! Sen kom jag hem så hade älskling fixa lite krv med bröd till mig, ;) as gott! Sedan hade han köpt den nya GB glassen päronsplitt i mjukglass, herrgud så god den var!
En helt underbar dag, denna glad kommer jag verkligen att komma ihåg! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!