God natt!

Sitter här och kollar på lite bebis saker, lite vagnar och så där, tänk om manhade massa med pengar, haha! Men får se vad det blir för vagn, kanske kan köpa en från Bella och Armas, men vi får se hur mycket de vill ha för den. För jag har hittat en som är jätte fin, helt ny vagn för typ 2700 kr, inte mycket alls för en ny vagn! För de brukar ligga runt från 6000-15000 kr! Sen har jag hittat ett jätte fint babygym som jag är helt kär i haha! Det kostar 400 kr med frakt. Men vi får se hur det blir men allt.
Idag har jag inte gjort så jätte mycket som jag har velat, jag har skit ont i nacken(nackspärr). Inte så där jätte kul, typ vilat duschat och s ådär, kunde dock knappt tvätta mitt hår, för att det gjorde så ont, haha, så hoppade balsamet idag! Sen har jag och älsk bara myst framför naruto.
Imorgon blire att gå upp kl 9, så blir det att äta frukost, fixa sig, sedan ska älskling till sin chef och prata om han får börja sommarjobba eller inte! Hoppas ju såklart att han får jobbet! Men jag tror nog att han får det. Han har ju gjort allt de har sagt till honom att göra så, hehe! Nej nu ska jag nog hoppa i sängen snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!