God morgon

Hejsan alla!
Dock vaknade jag för typ två timmar sen, hehe. Men nu sitter jag här, blev ingen webbhallen idag, vi orkade inte åka in till stan. Så ska nog fixa mig lite snart, ta på mig kläder och så där, sen får vi se om mattis föräldrar orkar komma hit idag eller inte. Hans pappa ska ta bort stygn på ryggen efter diskbrok i ryggen. Så vet inte vad som händer idag, något vill jag allt hitta på, haha! Känner mig så rastlös. Hehe! Kanske blir att gå ut och sola, men det är så sååå varmt, typ dör i värmen, hehe. Vi får se om jag uppdaterar mer idag, om jag orkar gör jag det. Sitter inte så mycket vid datorn längre, känner inte att jag har något behov av det. Men så är det, jag ska nog kolla på alla bebis kläder igen och lägga in de i bebisen låda. hehe!
Men ni alla får ha det så bra och njuta av det fina vädret!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!