Bloggen

Hejsan! jag har nu suttit och fixat min blogg lite finare, efter många svårdommar så den ganska fin, eller kan ni se den? jag kan inte se den, hmm... Jag fattar inte varför, blogg.se kanske är lite seg? Fast typ 2 timmmar seg iså fall. Jag ser den "nya" bloggen om jag trycker på förhansgranska, men inte efter jag har sparat den och kollar på min blogg, någon som vet vad det kan vara för fel?
Men råkade somna förut, gud så skönt, skulle sova en timma, men det blev två haha! Jätte skönt, men nu blev det mat och lite disk, blir nog att diska lite till sen, just nu orkar jag verkligen inte. Är jätte trött, som varnligt, haha! Imorgon öppnar ju webbhallen i Linköping, då ska vi dit och köa! Jag behöver en ny data mus, och de hade en för 9 kr!!! Så jag ska dit och köpa en, älskling skulle köpa något spel med. Vad det blir för spel vet vi inte än, sen får vi se om hans mamma och pappa kommer, men det tror jag nog att de gör.
Nu ska jag dampa lite mer på bloggen, sen mysa lite!
Bjuder på en bild från när vi var i dalarna!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!