1+1=3

Ja nu är det så att jag inte har uppdaterat på ett tag, ni kanske undrar varför, det kan jag säga er. Den 18 maj, hände någon som kommer att förändra mitt liv, och min killes. Vi fick reda på att jag var Gravid. Detta kom såklart som en chock, men redan dagen innan hade vi bestämt oss om det var så att det fanns en liten bebis i mig så skulle den komma ut, vi skulle ta hand om den. Jag ågnrar mig inte alls. Men det var inte planerat eller något. Som sagt kom det som en chock. Men nu är det som det är, och jag har kommit ut med det, eftersom de felsta ändå vet om det.
Nu är jag i v 12, än så länge har det bara varit underbart, men kanske inte för de i min omiving då jag får lite PMS utryk, haha. Men så är det. Jag har fått lite mamma känslor, har idag gjort köttbullar,de blev goda med! Även ätit potatis och brocolli. Även diskar mer, städar dock inte så mycket som jag borde, men det gör iaf älsk. hehe. Tänkte försöka uppdatara lite mer, och byta helt design, jag håller på att fixa det, men först ska jag på ultraljud och se bebisen, så jag kan få en ny header, ni kan även få se lite magbilder, jag har redan fått mage och rumpa. Bebisen är beräknad den 5 januari.
Nu kommer det en ny mammablogg, jag kommer nog att göra detta till en mamma blogg. Vet inte om ni tycker om det, men detta kommer att bli ett stort kliv i mitt liv, ska inte längre bara ta hand om mig själv utan en till. En del av mig och en del av älskling. En del av oss båda, blir en liten bebis. Så underbart det kommer att bli, även lite jobbigt så klart i början.

Kommentarer
martina

åh den 5 januari, min födelsedag! kan inte tänka mig en bättre födelsedag än att få bli moster ;)

2011-06-20 15:48:30
URL: http://martiiinanorliin.blogg.se/
emelie

hehe, ja tänkt om det blir på din födelsedag, hehe! :D <3

2011-06-21 11:27:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!