typ jag lever

hej, det var ett tag sen...
Det händer så mycket just nu i mitt liv och min mans liv. Orkar inte ta upp allt, men kan ju säga att vi var med om en mindre bil olycka idag, då en gubba backade in i oss, och sa att det var vi, lyckat! Men det var han, för vi stod och hade precis backa ut, skulle precis svänga, då säger matti ska den idioten backa ut nu med? Sen gjorde han det med, jävla gubbe! Men hände inte så mycket på våra bil, mest hans lack där bak liksom. Men han hade en jätte ny bil och det blev lite värre på hans bli, det kändes iaf bra, haha!
Jag vet inte när jag kommer att uppdatera igen, orkar inte liksom inte. Är jätte trött på nästan precis allt just nu...
Typ jag just nu....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!