längtar

jag längtar lite smått till den 15 agu, då  förhoppningsvis får vi veta om det är en tjej eller kille som är där inne i min mage! Måste ta en bild på den någon dag nu, för den har VÄXT massor sen ni såg den senast, haha! Mitt humör är upp och ner hela tiden, ena sekunden är allt jätte bra, sen är allt skit. Jag är ungefär som en bergochdalbana, vilket är jätte jobbigt. Men det stod att det var varnligt att man inte vet in eller ut just nu och att man är upp och ner hela tiden. Usch! As jobbigt... Aja, den 20 Juli ska vi iallafall till barnmorskan, fille ville hänga med, hehe! Klart att hon får, dock ser man inte bebisen, men kanske kanske hör vi bebisens hjärtljud! Alla tror typ att det blir en tjej, medans jag och Matti tror att det bli en pojke, det lär vi märka, hehe! Jag orkar inte sitta vid datron alla dagar tyvärr, liksom kraften räker inte till ibland. Då sitter jag mest vid tv och slappar typ.
Hoppas att ni alla mår bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!