Idag

Idag har det hänt ganska mycket. Först så åkte vi hem till mamma, åt lunch. Sen ringa en tjej på riksbyggen, fick inte tag på henne igår, as svårt att få tag på henne! Sen fick jag till slut tag på henne och fixade en vising på en lägenhet vid mamma, redan idag! Trodde jag aldrig! Men sen var jag ju tvungen att ringa hon som bor i lägenheten, men det var inga problem att vi kom dit och titta på den. Vilken underbar lägenhet måste jag säga! Åhh! Ett litet problem bara ,ett par var och kollade på den förra veckan, de hade inte bestämt sig om de skulle ha den eller inte. Men de hade tills imorgon på sig att bestämma sig. Hoppas att de inte vill ha den! För jag typ måste ha den? haha! Alla rum var helt ny tappetserade, i de färger vi vill ha, vad är oddsen för det liksom? Den var verkligen helt underbar! Sen efter vi kolla på den så gick vi hem till Britt där vi kolla en spjälsäng, jätte fin! Sen åka för nästa vining på götgatan, kollade på den, ganska mysig, jätte fint kök! Men den vid mamma är så himla mycket bättre. Hehe! Sen åkte vi och käka på donken, as gott! Sen åkte vi hem, nu sitter vi här och ska snart kolla på supersize vs superskinny, efter det blirg det 40 year old virgin.
Puss på er alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!