hmm

Idag känner jag mig så himla mycket piggare och lite gladare. Gick upp kl 9, log och halvsov framför tvn, tills typ kl 10 eller något, sen fick älskling städutryk och började att städa hela badrummet, jag hjälpte även till på ett litet hörn. Sen vila lite och sedan var det köket som fick sig en omgång, där hjälpte jag till mera, hehe! Sen när vi skulle fixa varddagsrummet så blev dammsugarpåsen full, och vi vet inte alls vart de nya är. Men det är iaf fint här hemma nu, ännu finnare hade det ju varit om dammsugaren hade funkat helt eller om vi inte hade varit så vimsiga och tappat bort påsarna! Men men, så är det. idag fick vi även redan på att vi ska till Örebro på trosdag eller fredag och umgås med mattis två bröder, brorsbarn och även deras flickvän/fru! Så himla mysigt och härligt att det blir något roligt denna månad! Det var ju självklart jätte kul när min syster sov här i två nätter, massa mys på det! Imorgon kommer även Josse hit och ska sova, det är också myspys! Så jag kommer inte att uppdatera på ganska länge tro ja, men man ska aldrig säga aldrig, nej nu blir det lite mat! MUMS!
Matti och Fille spelar FIFA något xD
Bilder från när hon var här, mys!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!