blogg.se är cp!

Hello alla fina!
Såg nu att min blogg har äntligen blivit omgjorde efter typ en månad eller något? Kanske inte så länge men ändå, kommer inte ihåg när jag ändrade på den, men header sätter jag inte in än, blev inte alls nöjd med den, jag typ saknar ps! gillar inte alls gimp!
Men idag har vi inte gjort så mycket, bara ringa runt och försöka hitta en som håller i lägenheterna i linköping, vi har ju en lägenhet, men vi vill flytta in en månad tidigare för att matti ska börja plugga, så kanske jag med, vet ju inte än om jag får plugga eller inte. Kan inte heller ansöka till iv heller då jag bor i fel komun. Men men...
Hoppas att alla för en bra men regnig dag! puss på er!
PS: jag ska försöka hitta vart jag har lagt min footer, bilden här nere. Vet inte vart den är just nu, den lilla koden så jag måste hitta den och ta bort den. DS!
PS: nummer två, typ edit, jag hittade det, så nu ser det lite bättre ut, jag vill att bloggen ska se lite bättre ut, är inte helt nöjd, men har inga ider liksom. DS!

Kommentarer
matilda

sv: härligt :) det är fint med mig!

2011-07-18 20:42:57
URL: http://hejbus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!