Barnmorskan

Hejsan!
Idag blir det bara ett snabbt inlägg innan vi måste åka. Idag blir det att åka till barnmorskan på den andra inskrvingen, ska bli spännande och så vad man flr göra denna gång, jag tror att det är vägning och mäting, hehe! Än så länge ligger jag +2 kg sen jag blev gravid, det var ju dock ett tag sen jag vägde mig. Sen ska min syster följa med, hon ville hänga med. Klart att hon får det, plus att jag får vara lite ensam med henne, inte helt ensam då utan med Matti också, men det är som om att vara ensam med henne. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Vi måste i alla fall handla mat och så där. Men ni alla får ha en jätte bra dag så hörs vi!
bjuder på en gamal bild!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!