Ändrade planer

Ändrade just våra planer, josse kommer inte hit idag, för att hon ska till liseberg imorgon, jävla lysos henne! Men vi åker till örebro imorognbitti typ vid 10, sen vet jag inte exat hur länge vi stannar men kanske två nätter max! Efter det kanske kanske åker vi till dalarna, så himla mys! Sedan kommer vi hem. Men hur håller vi på att packa och så där, sen ska jag hoppa in i duschen, sen vet jag inte vad vi ska hitta på, men så himla skönt att få komma iväg! Plus att vi åker i egen bil också. Så jag kommer inte att uppdatera på ganska länge, bara så att ni vet det! Vet inte alls hur länge vi blir i dalarna heller eller något sådant, jag bara älskar att vara spontan. Vilket jag kan vara ibland, hehe! Men nu ska jag inte sitta och glo, ni får ha en jätte bra helg, även fast det bara är onsdag idag! Puss på er alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!