Uppe med tuppen?

Det känns som om jag skulle vara uppe med tuppen, haha!
Nu ska jag börja fixa mig, klä på mig och så där. Hoppas på att Gina Tricot ringer mig snart! Jag har nämligen lämnat in ett par byxor på lagning där, de var sönder när jag köpte de. Kunde inte byta för att jag hade tagit bort lappen, haha. Men idag så ska jag möta upp mamma på stan, gå lite på stan sedan ska vi gå och klippa oss. Sedan ska vi möta upp min moster så ska vi äta tsm, tror att det blir pizza för det var min moster sugen på. Sedan ska jag möta upp Anna på stan, så ska vi ta en fika. Sen åker jag hem.
Hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!