Tilda

Idag gick jag till ica träffade Tilda och Rasmus, vi tog en fika, satt och pratade ett tag. Sen åkte vi hem hit så fick de se hur jag bor. Ska någon dag komma hem till de och se hur de bor. Blev en kopp te och massa prata. Härligt att få se henne igen måste jag säga. Sen åkte vi och handla och sedan åt vi lite. Nu sitter vi och kollar på Lost, as spännande ju! Kan inte sluta titta på det typ. Jag som va så himla emot det från början. Typiskt mig. Men sån är jag.  Sedan blir det att sova, imorgon blire tvätt stugan, ROLIGT. Men sådant som måstes göras. Vad ska ni hitta på imorgon då?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!