Hemma!

Nu är jag hemma, äntligen typ?
haha, var ju hos mamma i går.
Först va vi hos läkaren, det gick jättebra! Sedan ut vi på Thai något. Sedan mötte vi Britt(min moster). Sedan gick jag till Josse, va där ett tag, sedan gick vi upp till mamma. Gick till affären, köpte lite små saker. Sedan åt vi, kolla på tv sen gick josse hem igen. Sedan somnade jag framför tvn, as snöt jag kan lova! Jag vaknade senare sen va att mamma kom hem från sitt möte. Sen kolla vi på tv, gick och la mig kl 9. Sov som en stock. As skönt! MNamma väckte mig kl 9. Åkte ni till psyk. Sedan kom älsk och hämtade mig. Åkte till Ikano, blev lite shopping. Åkte ut till netonnet, köpte en ny mobil. Äntligen, en mobil med ljud! Blev även ett ps3 till älsk, eftersom han sålde sitt trasiga idag. Sen åkte vi hem till mamma, var där ett litet tag, sedan åkte vi hem igen. Nu är vi hemma.
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!