Hello där ;)

Nu har man vaknat och är nästan redo för en ny dag här i dalarna. Igår var vi och hälsade på hos Bella och Armas, mycket trevligt. Vanessa har blivit så stor! Så mycket sötare med, hihi.
På vägen till hit så stannade vi i Katrineholm och träffade Emelie lite snabbt, trevligt att få träffa henne igen. Sedan stannade vi även i köping och kollade in BIG IN(ett shopping ställe) men det var inget att ha. Men resan gick jä'tte bra, vi lever, förlåt att jag inte skrev igår, men orkade verkligen inte det. Ni får "dagarna" när jag kommer hem, då får ni alla på en gång, haha!
Nu snart ska vi åka och hämta min nya dator som jag fick köpa för 500 kr! NICE!
Får se om jag uppdaterar mer idag sen, vet inte än. Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!