have a good night

Sitter och kollar på dum och dummare. Ska snart sova. Ska upp kl 7, för att åka till Linköping och att gå till min kära läkare. Hoppas på ett läkarintyg, hoppas hoppas! Sedan ska jag sova hos mamma, massa mys! Sedan kanske jag ska vara med Josse, vi får se hur jag mår imorgon. Kanske inte uppdaterar imorgon, någon som vill gästblogga?
Men förut öppnade vi älsklings ps 3, men vi lyckades inte få den att funka iaf. Så Vi satte upp den på blocket, vi skrev att den va sönder och varför o var och allt skit. Redan fått 2 svar! Men nu ska vi titta vidare, Vänta!!!
Kom på att jag inte har gjort dagens än, gör den. Sedan ska jag titta vidare på filmen och sedan sova. God natt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!