Dag 03 – En hobby.

En av mina största är att sitta och pärla pärlplattor. Det är så skönt för hjärnan. Men det kan bli jätte fina tavlor med.
Mina första!
Sedan utvecklade jag mig, det blev större och svårare, dock har jag ingen bild. Vet inte vart de är någonstans. Men för mig som har ADD som måste sitta och pilla på något hela tiden är detta jätte bra för mig iaf. Det är så skönt för hjärna som får tänka lika så får fingrarna någonting att göra hela tiden. Men det finns nackdelar med, ont i rygg,nacke och nästan hela kroppen. Det beror ju så klart hur man sitter, men man måste ju se vad man gör liksom.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!