Dag 02 – Om din skola.

Just nu är jag skollös, haha. Men till hösten kommer jag att gå om 3an, på realgymnasiet i linköping. 3D och interaktiva medier. Jag hoppade av i slutet på september för att jag var jätte deppig och skit skoltrött. Jag gick inte till skolan, mamma slutade sjukanmäla mig och så där. Så då tyckte jag och min mamma och min mentor att det var lika bra att hoppa av ett år. Ett så kallat friår. Sen gick jag till arbetsförmedlingen, hon tyckte på en gång att jag skulle sjukskriva mig. Så nu är jag sjukskriven. Tycker att det var det bästa just nu.

Kommentarer
din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-11 16:30:05
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!