Dag 01 – Presentera dig själv.

Bara för Josse sa att jag skulle göra listan ;)
Jag heter Emelie, och jag är 18 år fyller 19 i feb.
Jag bor med min underbara sambo(låter så gammalt att säga såxD), Vi har bott här i 2 månader nu. Jag trivs som foten i skon. Haha!
Jag går inte i skolan, jag har tagit mitt friår nu, för att jag inte orkade med skolan. Får marddrömmar så fort jag typ tänker på skolan. Jag har även små handikapp dyslexi och ADD. Jag äter medicin för ADD, men det funkar så där, men jag får iaf sova om nätterna nu.
Annars flyter livet på.
Det är jag, jag är alltid mig själv.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!