ny färgad

Just nu sitter jag här med josse, hihi, dock ska hon åka snart. Men då är det, vi ses nog snart igen! FÖrut idag så färgade hon mitt underhår! Snart blir över håret rosa, just nu är mitt under hår svart! As nice! Jag är verkligen jätte trött, skulle kunna gå och lägga mig och sova, haha. Igår blev det lite BUZZ, och little big planet 2. Kul! Älskling filmade mig och josse när vi satt och skrek till little big planet, haha! Får se om det kommer upp, ja vet inte än. Jag tror att ja ska spela lite sims när hon har åkt hem, eller hon ska inte hem utan till en annan kompis här i åtvid. hihi! Kommer nog inte bli så mycket uppdatering idag, för jag har typ ingen lust alls tvyärr, inte så kul när ingen komenterar. men men så är det väl. ha det bäst!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!