Lyssnar på musik

Det var sjukt länge sen jag satt hemma och lyssnade på radio, just nu sitter jag med mobilen med lurarna i och lyssnar massa på musik, UNDERBART! Dock kollar matti konstigt på mig, jag kan inte fatta varför? Jag sjunger ju jätte bra ju? Vill ni veta hur snäll min mamma är när vi prata om min sångröst? Hon säger att man ska skaffa hörlurar och dunka HÖGT med rock musik så att man inte blir döv av att höra på mig, men så dålig är jag väl inte? haha. Joo ja VET verkligen att jag är så dålig, ingen nyhet, men jag tycker ändå om att sjunga, så jag vill ha singstar!!!
Jag vet att alla älskar cambilder;)
Liksom jag just nu!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!