I väntan på tvätten!

Okej, jag har lite tråkigt nu när vi väntar på tvätt nummer två, haha!

 

Lovar du att vara ärlig? Ja det är klart!

Du heter: Emelie

Smeknamn:
Emme, emmelurr eller pillerskan

Beroende av:
Socker, vänner och blogga typ xD

Vad behöver du mest just nu:
Nya bhar...

Vad tror folk om dig?
hmm, vet inte, knasig och barnslig tror ja xD

Stämmer det?
ja dåxD

Vad får du oftast komplimanger för?
hmm, typ att jag är söt(?), fint hår typ...

Vad säger du för att imponera på någon?
jag vet inte.

Hur imponerar man på dig?
kanske säga fina saker, och så där.

Brukar du skratta för dig själv?
japps xD

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
allt är bra här... Kram mamma 

Var bor du? Åtvidaberg

Trivs du där: ja då :3

Äger du några converse:
japps, dock ganska trasiga xD


Sprit, cider, vin eller öl: Cider och sprit :D

Vad har du för mobil:
Samsung s5230

Nästa mål i ditt liv:
Att klara skolan 

Hur svarar du i mobilen:
hej eller, ah det är emelie

Vem ringde du senast?
mamma typ tror ja xD

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att vi måste ses snart och att det var länge sen vi pratade typ :3

Antal timmar sömn inatt:
10 timmar typ :3

Sov du ensam: Nej, med älskling! :D <3

Brukar du komma i tid: Jag är alltid i tid, kommer jag försent så får jag massa ångest, jag brukar nästan alltid bara typ 15 min för tidig xD

När mår du bra:
När jag kramar om älskling, när jag är med vänner och familj.


När blev du fotad senast:
Igår av älskling

Hur känner du dig nu:
Trött och sliten.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart och rosa

Vad tycker du om fötter:
Usch!

Vad saknar du:
ganska många saker, som att ha djur, vänner och så där

Favorit dryck på morgonen:
jucie, te eller mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig:
typ vid 24 skulle jag tro :3

Är du blyg?
som fan xD

Sysslar du med någon idrott:
nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
joo då.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
typ ha sex, kissa och runka :3

Är du nöjd med ditt liv:
så där, klart att man vill ändra på saker och ting...

Vad är det värsta du vet?
När folk sviker än, ljuger och krig!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en månad?
på kläder och så där, blir det nog 1000 kr.

Vad längtar du till?
just nu längtar jag tills jag slutar skolan och börjar tjäna massa pengar. haha.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
åh ja! De bästa man kan tänka sig! <3

Vad är det finaste du fått?
det måste vara min rosa mobil, fast den köpte vi ju för våra pengar eftersom vi har gemensam ekonomi.

Om fem månader:
Så sitter jag här, likadant tror ja. 

Om ett år?: så har jag börjat skolan igen...

Du samlar på:
Hello kitty saker :D

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Älskling<3

Har du strumpor på dig nu:
Ja :3

Är det okej att gråta:
Klart att det är!

När grät du senast:
hmm, igår tror ja till lost (aa)

Bär du glasögon eller linser:
glasögon :3

Har du piercing:
nej inte längre, var tvungen att ta ut min navelprecing...

Vill du gifta dig?:
Jag vet inte ;O

Vill du ha barn:
Ja det vill jag, vet inte hur många :3

Är du bra på att laga mat: njaa xD

Är du flygrädd:
Japps xD

Hur vig är du:
inte alls, stel som en pinne typ xD

Vilken är din favoritglass:
B&Js :D

 

Tror du på ett liv efter döden: Man får ju hoppas typ :3

Bor dina föräldrar tillsammans:
nej xD

Vilken ögonfärg har du:
typ lite olika xD

 

Röker du: Nej, skulle aldrig prova heller :D

Hur ofta tränar/motionerar du: inget xD

Vad är det viktigaste i livet?:
Att må bra, ha roligt och att vara lycklig!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!