Hemmaaaa!

Nu har man kommit hem från mamma och affären, köpte massa saker till på söndag då ja ska baka och göre lite tårta hade ja tänkt, hihi! Men i onsdags sov jag ju hos josse, massa mys måste ja säga. haha! På torsdag morgon var jag hos läkaren, lite mer än en timma tog det. haha! Om ni inte vet hur ett ekg går till så kan jag förklara för er lite snabbt. Först sätter de på små sugproppar typ på handlederna, fotlederna och runt hjärtat det vill säga runt tutten. Så fick ligga där halv naken typ. haha, vilken tur att det var en tjej som gjorde det på mig. Sedan mäter de hur hjärtat slå och så där. Sedan fick jag gå och sätta mig i vänt rumet igen, vänta på en annan läkare. Sedan kom han, han frågade massa frågor och berättade hur hjäratat funkar och hur det ska vara och så där. Han trodde först att det var en liten hjärtinfakt, men då skulle jag inte ha ont i hjärtat en gång i veckan typ. Utan lite varje dag eller när jag blir andfådd men jag får inte ont då, utan bara så där. Kan vara när som helt liksom. Sen lyssnade han på hjärtat jag hade lite hög puls 103. Sedan hörde han ett lite lite blås ljud i hjärtat. Men det var för att hjärtat slåg så fort sa han. Eftersom han knappt hörde det sa han. Sen efter ett tag trodde han att det kunde beror på struma, eftersom alla i min mamma sida har det eller har haft så han sa att man kunde få lite ont i hjärtat av det med. Sen fick jag gå och ta blodprov för det, för det var 2 år sen jag gjorde det sist för struman. Sedan tog de lite andra prover med. Mamma tycker att det jätte bra iaf det var u bra det iaf. Sedan åt vi lite lunch sedan kom min moster och firade mig för hon inte kunde komma på söndag. Sedan åkte min bror och hans flickvän till max och köpte mat mums! sen blev det massa mys med mamma. Sen gick vi och la oss. Vaknde i natt någon gång av att mammas katt sotis och ville att jag skulle kela med henne. Men jag orka inte för hon väckte mig. Då la hon sig precis vid min näsa och mumn så jag knappt kunde andas. Tack för den liksom, haha. Vaknde kl 10 sedan gick ja upp och åt. Älskling ringde vid halv 11 och sa att han var klar och att vi skulle åka när han kom. Sen kom min bror hem från netonnet och sa att de hade skit blilliga spel, plus att det fanns hello kitty spel men han våga inte köpa i fall jag redan hade det, så jag gick ner på en gång och vänta på älsk att han skulle komma så vi kunde åka och köpa det på en gång! 29 kr kostade alla spel, så det blev 10 spel. hihi! och en mixerstav;) Sedan blev det öb, lite små saker. Sedan hem, sen hem till min moster och åt lite paj. Sen kom vi hem. packa upp sedan åkte vi och handla. Nu sitter vi här och tar det lungt. Imorgon skulle älsking städa sa han och ja ska baka. hihi! Tänkte bjuda på bilder på vilka spel det blev!
mohaha! ett spel fick vi på posten idag, det är mass efeckt 2. hihi! Just nu sitter älsk och slår in min present, hmm undra vad det kan vara? Är LITE nyfiken ;O

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!